Retour- en Restitutiebeleid
We hanteren een 30 dagen retourbeleid, wat betekent dat je 30 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om een retour aan te vragen.
Als je product ongebruikt is en in de originele verpakking zit, je je nog in de aankoopperiode van 30 dagen bevindt en het product aan de onderstaande voorwaarden voldoet, bieden we je graag je geld terug!
Neem contact met ons op via support@orthodaily.nl om een retourzending te initiëren.
Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.
Bij het retourneren van het product ligt de aansprakelijkheid volledig bij de klant. De klant is verantwoordelijk voor een correcte retourzending, inclusief een track en trace code. Het pakket moet het retourmagazijn bereiken voor restitutie. Alle douanekosten moeten door de klant worden betaald.
De klant betaalt de verzendkosten voor het retourneren/omruilen. Het artikel moet worden geretourneerd naar de retourafdeling in Canada. Stuur een e-mail naar support@orthodaily.nl voor het volledige retouradres.
Schade en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Ruilen
De snelste manier om er zeker van te zijn dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt terug te sturen en zodra de terugzending is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.
Europese Unie 14-dagen bedenktijd
Niettegenstaande het bovenstaande heb je, als het artikel naar de Europese Unie wordt verzonden, het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te annuleren of terug te sturen, om welke reden dan ook en zonder rechtvaardiging. Zoals hierboven vermeld, moet je artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking, niet verzegeld. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
Terugbetalingen
We laten je weten of de restitutie is goedgekeurd of niet. Als de terugbetaling is goedgekeurd, ontvang je binnen 10 werkdagen automatisch je geld terug via je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de restitutie heeft verwerkt en verwerkt.
Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via support@orthodaily.nl.
Annuleringen
Omdat we een geautomatiseerd verwerkingssysteem gebruiken, kunnen bestellingen alleen binnen 24 uur na bestelling worden geannuleerd. Nadat deze periode is verstreken, moet de klant de oorspronkelijke retourprocedure volgen om zijn geld terug te krijgen.
Weigering van levering
Als je een restitutie wilt aanvragen voordat je bestelling wordt geleverd en het annuleringstijdstip is verstreken, weet dan dat het weigeren van het pakket op het moment van levering geen restitutie tot gevolg heeft. Wanneer een pakket wordt geweigerd, zal de koerier het afvoeren in plaats van het naar ons terug te sturen, wat betekent dat noch jij noch onze winkel het product zal ontvangen. Als je wilt overgaan tot een terugbetaling, accepteer dan de levering en neem via e-mail contact op met ons ondersteuningsteam om een retourzending te initiëren.
Kosten
Houd er rekening mee dat de verzendkosten vanuit Nederland naar ons retouradres tussen de €20-60 kunnen liggen, afhankelijk van het gewicht van het pakket en de verzendingsoorsprong. Alle douanekosten moeten vooraf worden betaald op het moment van verzending, anders kan het pakket bij aankomst worden geweigerd.
Contactgegevens
Bedrijf: OrthoDaily
Telefoonnummer: +1 (289)-806-4183
E-mail: support@orthodaily.nl
Adres: 637 Gwen Avenue, Kingston, ON. Canada. K7P 0M2.